onsdag 15 oktober 2014

ljusligt



Hej onsdag. Det vare tydligen -2 grader när jag steg upp imorse, uff. Igår lade jag en röd stjärn lampa i sovrummet som har varit en gåva till mommo någon gång i tiden som mamma hade med. Vi har lite dåligt med lampor där nu när det borde bytas i taklampan och detta blir ju direkt mycket mysigare. Det gör inget fast den lyser rött, blir ju bra nu mot juligare tider. Åh vad jag saknar mommo ibland som gått bort. v 

Nu har jag sovit bättre på nätterna igen och inte vaknat så många gånger. Har ätit frukost i lugn och ro, kollat på Maou efter tio. Fick lite boktips därifrån också. Bilderna från sovrummet med Snowball är från igår. Hon älskar överkast :)

Idag ska jag iväg också och gymma! Jag har fått ett kort som berättigar till en veckas gratis träning. Tack M ^^ Åh vad roligt det ska bli. Jag har alltid gillat att gå på gym. Detta är ett ställe som jag inte prövat och är rätt så nytt. Mer info om detta kommer senare.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar