tisdag 21 oktober 2014

Lunch


Jag vaknade så sent idag så det fick bli lunch på stan och hoppade över frukosten. Jag har alltid haft svårt att äta frukost och måste oftast vara uppe en stund innan jag kan äta, annars börjar jag må illa. Som tur har det blivit bättre med åren. Var uppe redan klockan åtta men somnade om och steg upp elva. Hmm :P

Det fick bli dagens lunch - pesto chicken pasta med rostade tomater, sallad och bröd på Sweet Vaasa. Har ätit det förut och det är så gott! Mysigt ställe också. Fint när det ingår kaffe och te. Mätt och belåten gick jag vidare och sökte efter födelsedagskort. Måste bara fota detta kort, såg ut som nåt jag skulle kunna rita och jag är inte bra på det....Hehe :P Hittade det jag skulle ha. Spanade in lite kalendrar också, den jag har nu gäller till årets slut. Fanns många fina men det får vänta tills det blir mera aktuellt. Fick ett trevligt samtal nyss, ska på intervjuv imorgon! Det är på ett ställe jag varit på intervjuv för lite på ett år sedan. Hoppas på det bästa.




2 kommentarer: