onsdag 1 oktober 2014

Städdag


Det känns som om jag har städat hela dagen. Kanske för att jag inte stressade? :D Tog allt i lugn takt. Drack kaffe emellan. Så här rent har det inte varit här på ett tag. Ska bli skönt att krypa ner i renbäddad säng. Ah.

Jag fick också mitt Avon paket idag så på bilden ser ni tre stycken ögonskuggor jag beställt. Den mittersta är från den härliga cosmic serien som fanns för ett tag sen som man kunde beställa som konsulent. Den sistnämda är jag riktigt nyfiken på, som är mera i créme form. Bild kommer senare :)

Hann en sväng via loppis, städade mest upp bordet men hann gå lite grann också. Hittade två par handdukar och en ny hårmask. Längtar till lördag, blev så att jag ska åka tåg för första gången på länge, inte så långt men till Seinäjoki. Det är Avon möte som står på schemat, ska bli så roligt ^^ Hoppas vi får med oss en julkatalog hem. Det är de bästa och de man ser mest fram emot på hela året.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar