tisdag 28 oktober 2014

En dag på stan

Igår var jag på stan med en bekant som jag fick lära känna lite bättre :) Roligt. Gick lite här och där, insåg tidigare att jag verkligen behövde en klänning till en kommande viktig fest på lördag och jag har nästan bara svart. Hittade en riktigt fin klänning på Vila som jag lade undan och ska hämta. Blev ett bälte till också. Så nu har jag något annat festplagg som inte är i svart eller för somrig :)


Jag shoppade själv inget annat denna dag än lunch på Sweet Vasa. Åh va got med lax!


Hittade ett fint tyg från Vallila Anttila som heter karkkipäivä. Så söt. Skulle gärna ha en pannlapp, tygkorg eller kuddfodral som en fin detalj. 


Jag tycker att det är jobbigt att köpa/pröva mössor och jag har pinsamt nog slarvat bort två Svea mössor. Min vän M räddade min vinter - tack för den vännen! *hjärtasmileyögon* 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar