onsdag 15 oktober 2014

Bloggträff is coming!

Jag har bloggat i några år och mest för mig själv att skriva av mig och fixa hit bilder. Det är så roligt att ha samlat på ett ställe. Lätt att kolla tillbaka med bilder och sådant :) Som en digital dagbok helt enkelt.

Nu ordnas det bloggträff både i Vasa, Jakobstad, Åbo och Helsingfors och jag anmälde mig igår till träffen i Vasa. Det ska bli riktigt roligt, för jag har hittat många fina bloggar att följa och inspireras av tack vare gruppen Finlandssvenska bloggare på facebook. Eftersom jag inte hade möjlighet att delta i bloggkryssningen så blir detta mycket behändigare för mig när det är i Vasa. Mest ser jag fram emot att träffa Maria som är med och styr upp detta :) Och en massa andra härliga bloggare förstås! Jag har på känn att det kommer att bli en riktigt inspirerande dag ^^

Eftersom det är på ett café så kommer jag troligen att se ut så här efter en del kaffe :D :D Som en kaffekopp då alltså ;)



Någon annan som är på kommande till bloggträffen i Vasa? Någon av mina läsare? :)

2 kommentarer:

  1. Ååh, sådär kommer jag också att se ut! Hihi :D Det ska bli jättekul att träffas!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi vad bra vi är flera :D Jajjamen!

      Radera