tisdag 14 oktober 2014

Mamma dag



Idag har jag haft bästa mamma på besök. Hon skulle också spana in varmare tröjjor så vi gick en stund på stan. Jag måste verkligen säga att h&m levererar i år! Det fanns så mycket fint, mamma hittade många modeller att pröva. Jag själv var i behov av leggings så det hittade jag. Vilken fiffig ide med fleece inuti, ska väl vara varmare nu om det blir nån fest snart :) Den hajpade ögonbrynspennan fick också följa med hem. Bikerleggingsen var i lite tjockare material. Ursnygga ^^ Här finns bättre bild. Tack tack mami v

Hann också vara till loppis, har inte alls varit dit över helgen. Det hade gått bra, så imorgon får jag fylla på med mera saker igen. Nu ska jag dricka en kopp te, läsa lite bloggar och sånt.

Det bästa med hösten och vintern är ljus-mys :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar