torsdag 12 juni 2014

Versace Crystal Noir

Idag har det varit en bra dag. Vi har ätit god plankstek som vi själv har kryddat och marinerat och det blev så gott! Det var en rejäl köttbit så det finns marinerat färdigt i kylen tills imorgon. Sen har vi fått sålt ena bilen, äntligen. Var via loppis en sväng och hade sålt bra med saker. Betalade veckans bord och tog ut resten. Roligt med lite extra, så jag kunde gå och kolla in Kicks rea. Det fanns mycket på erbjudanden så det tog en stund innan jag hade bestämt mig vad jag skulle kunna köpa utan att det blev alldeles för dyrt för min plånbok. Kollade också in deras egna märkes "bakade" ögonskuggor, men det får inskaffas en annan gång :) Jag är riktigt nöjd med dagens köp, kommer bild på det jag köpte i ett annat inlägg.

För ett tag sen fick jag pafrfymprov på denna Versace Crystal Noir och jag älskar den. Kommer att läggas på önskelistan ^^ Fin flaska också.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar