måndag 9 juni 2014

Nu ska vi leva loppan

Jag brukar säga att jag går på loppan när jag går på loppis haha :P Detta är dagens fynd - en fin svart festklänning för 2€, den satt så bra på och har ett sidenliknande material så den passar till fest. Så nu har man något i alla fall om man behöver något lite finare. Sen tröja bredvid är mer som en tunika, man kan ha bara leggings till när det är en längre modell. Såg inte ens använd ut och har "osynliga" fickor på sidorna. Älskar detaljerna på ärmarna. 4€ kostade den.

Jag gjorde också i förra veckan ett av mina bästa fynd hittills, jag visste inte ens först hur jag skulle reagera. Det kommer ett inlägg om det senare. Tänk vad roligt när man kan fynda saker till sig själv för en billig peng istället för att köpa nytt :) 

"Another man's trash is another man's treasure"


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar