söndag 15 juni 2014

Lipfinity



Nu får jag inte shoppa så mycket på ett tag. Måste försöka hålla mig i alla fall, som tur så är det mest loppispengar men ändå :) Nu hade Kicks även Make Up Store produkter på rea så spanade in det på lördagen efter att jag hade varit på loppis och lyft pengar. Stod länge och funderade för det fanns massor med ögonskuggor på halva priset och hittade två till sist. Det fanns läppstift också på rea. Har en blå borste som jag köpte för många år sen som inte var så bra efter att man hade tvättat några gånger så tänkte pröva denna rosa nu och se om det har ändrats något. Läcker färg :) Lipfinity av MaxFactor är det första gången jag prövar och det var så billigt så jag tänkte ge det en chans. En av världens populäraste läppstift som ska sitta som berget. Blir spännande att pröva. Ett parfymdoft fick jag med också.

Nu ska jag ta och tvätta bort sminket och lägga en ansiktsmask. Det får bli helgens avslut :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar