söndag 8 juni 2014

Livbox juni


Detta fanns i junis Livbox :

Bio Soleil Bella rakhyvel Kom passande eftersom jag behöver en ny. Jag tycker inte att det är värt att köpa en som man måste köpa till svindyra bett till. Då köper jag hellre nån flerpack som jag använder tills de börjar bli dåliga. Denna såg bra ut så återstår att se :) Har inte prövat den tidigare.

Viaplay presentkort Tror det var två månader. Där man kan se film, serier m.m.

Nivea In-Shower Body Milk Denna har jag prövat redan tidigare, har fått prover från tidningen Elle. Det är alltså en produkt som man ska smörja in i duschen och sen skölja bort. Bra mot torr hud och jag har gillat denna om jag har haft bråttom och inte hinner lägga body lotion. Doftar gott också ^^

Rimmel Acopalips Det är längesen jag prövat något från Rimmel förutom deras nagellack. Detta ska vara ett läppglans med intensiv färg och glans. Det bästa av läppstift och läppglans.

Hansaplast Anti Callus 2in1 Peeling En intensiv fotpeeling som ska både peela och vårda. Bra tid att testa nu så här på sommaren

Ecotools tvättsvamp Vad roligt att det var med något från Ecotools :) Har sen tidigare en sminkborste som jag gillar. Denna är gjord av återvunnet material och kan användas till torrbortsning eller i duschen. 

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Jag råkade radera din kommentar i misstag :( Vad skrev du :D

      Radera
  2. Hahaha nu först såg jag detta!! Minns inte vad jag skrev :D Men kom nu att tänka på att vad tyckte du om de här grejerna? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha bättre sent än aldrig ett år senare :D Jag har använt alla utom fotpeelingen och neutrogena scruben som jag gav bort. Svampen började jag nyss använda - me like, Rakhyvlarna är de bästa som både jag och även sambon använder (till skägget), Shower milken var också lite rolig om man är lat/har bråttomt och Apocalips gillar jag också :D

      Radera