söndag 8 juni 2014

Shortsdjungeln

Jag tycker det alltid är lika svårt att hitta shorts, ännu till som är fina. För nån vecka sen när det var riktigt varmt så kom jag på att jag inte har ett par tränings shorts, byxor skulle ha varit för varma och jag har inga kortare träningsbyxor heller. Blev en snabbvisit på H&M och hittade dessa två modeller.

Dessa använde jag som träningsshorts, bekväma. De har ett material som andas och torkar snabbt. 9,95€ från barnsidan

Bild lånad från H&M 


Dessa köpte jag i mörkgrön men verkar inte finnas på nätet, det är i alla fall samma modell. Från barnsidan och kostade 4,95€.

bild lånad från H&M http://www.hm.com/fi/sv/product/21043?article=21043-E#article=21043-F

Jag hittade såklart flera shortsmodeller jag gillade men fick prioritera lite. Fanns mycket snygga på damsidan.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar