fredag 13 juni 2014

Rosa fyndet - GHD




Jag lovade att skriva om ett av mina bästa loppisfynd hittills. Det är den här! Jag gick som vanligt på Adam & Eva och kollade och såg en rosa låda som jag kände igen. Såg priset och tänkte att den är säkert välanvänd eftersom dessa är runt 160-200€ +. När jag öppnar lådan är den oavnvänd och sladdarna är ännu runtvirade med plastband. What? Alla papper och grejjer var med och en liten låda med läppglans. De slängde jag såklart och sparade bara lådan, den har spegel inuti så den kan vara bra att ha något smått i.

En ny GHD IV Pink Styler för 35€. Helt underbart! Jag har kollar länge på en GHD, minns när jag frågade på en frisersalong i Vasa priset för något år sen, den låg på nåt på 200€. Kollade länge när vi var i Sverige på netonnet där den kostade ca 1500kr så den skulle bli lite billigare. Den hittade till mig till sist :) Tack till dig som sålde denna ^^ Materiell rosa lycka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar