tisdag 10 juni 2014

Sock-jakt


Det fick bli lunch på 1r+kök idag när de hade lax. Great minds think alike när jag träffade min vän där också :D Postat och fört Avon kataloger och sökt som en galning efter ett par sockor. Jag söker efter ett par minisocks som man kan ha i ballerinas osv. MEN med ett band som far över foten så att de hålls lättare på. Har ett par vita som jag inte vet alls var jag har köpt. Har kollat på H&M, Cubus, Gina Tricot, Lindex, Kapp Ahl, Citymarket. Försöker kolla på nätet om man skulle hitta. Vore så bra att ha nu på sommaren. Kanske Halpa-Halli har eller Erkin Halli? Det sistnämnda har säkert ;D Tips mottages tacksamt!

Har också sökt ett jobb idag som skulle kunna vara riktigt roligt i samma byggnad som jag jobbade tidigare. Återstår att se om man får nå svar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar