söndag 22 juni 2014

Midsommarhelgen




Ännu en midsommarhelg lider mot sitt slut. Kortfattat kan man väl säga god mat, kallt och Orange is the new black. Snart kollat klart första säsongen, rolig och bra serie :) På torsdag kväll fick jag mitt Avon paket så jag fick lite nytt att bläddra i. Fredag åkte vi iväg till villan och kastade frisbee och pil, grillade och åt en del godsaker. Även årets första nypotatis blev det då. Bastade. Drack cola. Mysigt ^^ Kom hem ett tiden på natten och sov nästan tolv timmar. Iväg till villan igen och äta gott och umgås. Åkte hem redan vid sju för det var så kallt. Kollade lite serie och hade det mysigt. Idag var vi och köpte färskt bröd till frukost och såg äntligen ärter utanför Prisma. Köpte hem en liter. Det är något som jag älskar med sommaren ^^ Gott! Idag har jag kollat mera serie, läst bloggar och myst med Snowball. Perfekt avslut på helgen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar