onsdag 4 juni 2014

Bilder taget i mörker med LG G2 & städning

Snowball sov så sött inatt så jag var tvungen att fota henne. Båda bilderna är tagen med blixt runt 2-3 tiden inatt när det var mörkt, vi har fast persiennerna nästan helt. Så bra kamera ^^

Idag har det blivit dammsugit och torkat golv, t.o.m dammsugat sängen och soffan. Hittade ett bra munstycke som hör till dammsugaren som jag helt glömt bort. Suverän att dammsuga bort katthår från soffan och sängen. Jag brukar använda Enjos damm - mopp men ibland känns det enklare att få bort hår med dammsugaren, speciellt på svåråtkomliga ställen. Efteråt kan man ta med damm-mopp och sen våta moppen. Jag har bort en mörkblå golvduk som ska bli att inskaffa sen nån gång, då blir det säkert bättre resultat :) Om jag har det riktigt dammigt brukar dammsuga + Enjo våtmopp hålla det rent längre. Jag städar på flera sätt ^^ Ska ta itu med badrummet sen också med Enjos skurpasta.

Har också hunnit vara iväg och storhandla mat och ätit. Nu ska jag njuta av en kopp te innan jag fortsätter med städningen.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar