fredag 27 juni 2014

Veckan som gått

Plötsligt är det fredag. Denna vecka har gått otroligt snabbt. Det har varit en rolig och lite mer händelserik vecka :) Tisdag blev det chill med ljusmys, bokläsning och ett glas vin. Onsdag fyllde en vän år så det blev födelsedagsfest och utgång. Riktigt roligt var det och fick äntligen shejka loss :P Hur jag mådde dagen efter behöver vi inte prata om... Blev dock en bra avslutning på kvällen när jag började må bättre med mat på Amarillo i gott sällskap. Eftersom jag sov så dåligt efter utgången sov jag till klockan ett idag. Utan att ha vakna en gång innan. Då var man slut :P

Idag har det inte hänt så mycket, varit en sväng via loppis och ordnat upp bordet och fyllt på med saker. Det hade gått väldigt bra där nu så det känns bra. Sen har vi städat, ska bara ta itu med badrummet och disken så är jag nöjd. Städa på fredag :) På bilden på Snowball så är hon inte ofta där, men ibland om man inte hittar henne nånstans så måste man kolla in såna ställen, sötisen ^^






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar