lördag 28 juni 2014

Dagens makeup



Idag bestämde jag mig för att använda färgerna rosa, lila och magenta i mitt ögon makeup. Det är starkare färg i verkligheten. Den nya färgglada kajalen älskar jag som är från Avon :)

Tänkte lista upp produkterna jag använde för en gångs skull:

Avon Ideal flawless CC cream - Ivory
YSL Touche éclat radiant touch pen - Luminous Ivory
Mac Cosmetics Studio Fix powder plus foundation - Nw15
Gosh Eyebrow pencil - Brown
Wet 'n' wild Eyebrow kit - Ash Brown 
Kicks Baked blusher - Fashionista
Avon True colour - Lace electric (den vita skuggan)
Bare Minerals Glimpse eyeshadow - Cupcake
Make Up Store microshadow - Silk
Lumene Natural Code Eye colour pen - Black
Avon Glimmerstick Bright - Magenta max
Loréal Volume Million Lashes So Couture - Black
Isadora Jelly Kiss - Ballerina
Victorias Secret Shine drama lipgloss - Infatuation

När jag skrev om läppglanset började jag drömma om Victorias Secret. Vill shoppa en ny make up väska och varför inte en större väska :) Så fina! Eller någon härlig presentförpackning. Tycker sånt är roligt att köpa till sig själv. Idag har vi spelat minigolf för första gången i år, gick inte så bra eftersom vi var tvugna att vara på de nya filt banorna istället för betong pga. tävlingar. Fint blev det men konstiga banor tycker jag. Skönt med sol i alla fall, varmaste dagen på länge :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar