onsdag 20 april 2016

Sokos shopping


Detta fanns i mitt paket från Sokos. Härliga produkter från NYX. Jag följer Linda Hallbergs blogg och instagram och där har jag sett dessa fina Liquid lipsticks från serien lingerie. När jag såg att det fanns lite färger på Sokos webshopen var jag bara tvungen att skaffa dem! Färgerna heter honeymoon och embellishment. Jag rensade en hel del i mitt smink och gick igenom alla produkter, så kunde köpa lite nytt :D 

Jag önskar att NYX fanns någonstans i Österbotten, så man kunde swatcha och ser produkterna. Jag köpte också HD finishing powder, foundation och make up remower wipes. Alltid roligt att pröva lite ett och annat från ett nytt märke. Jag har endast haft en foundation från NYX tidigare. Snart ska dessa testas! Vilka är era favoritprodukter från märket? :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar