fredag 8 april 2016

Mors lilla Olle


Före jag berättar om vad rubriken handlar om, så vill jag visa er denna bild. För en tid sedan hade Malin bokat in Sara för promotion bilder till Vasa butiken. Och jag fick vara med! :D Så fina bilder. Jag trivs så bra här, att plocka, fixa och ordna i butik är så min grej. Att få varva detta med Avon är just precis som jag vill ha det just nu.


Mors lilla Olle, som rubriken lyder är nämligen ett te! I butiken och webshopen finns nämligen löste att köpas i 100g påsar. Här i veckan packade jag några te påsar och det var så rogivande att fixa med detta. Var helt enkelt tvungen att tesa denna. Härligt när man öppnar en burk när man ska packa och känner de härliga dofterna.


Det är ett svart te med tranbär, blåbär och vaniljsmak. Visst låter det ljuvligt? En kopp te på kvällen och en bra bok är en vinnande kombo för mig. Helst i min nya favoritmugg. På bilden är några böcker som står näst i tur att läsas. Jag dricker oftast kaffe under morgonen/dagen och te mot kvällen. Det finns så många härliga te sorter i butiken, spännande att pröva olika smaker. Nästa gång ska jag pröva mambo jambo som också varit en favorit bland kunderna.

Här hittar ni mors lilla olle och här finns te sortimentet. Finns massa andra härliga varor också i butiken, Välkommen in! Kanske vi ses? :) Jag önskar er alla en trevlig helg!

4 kommentarer:

  1. Kanske jag köper sånt där te nästa gång ;)

    SvaraRadera
  2. Så Mors lilla olle är Malins egna teblandning då? :)

    SvaraRadera