fredag 22 april 2016

My favourite space


Här sitter jag helst, om jag får välja var i vår lägenhet. Sminkbordet har jag ärvt av mommo. Städade och gick igenom alla produkter när jag fyllde år, så behändigt när Avons produkter alltid har tillverkningsdatum på alla produkter. Det brukar dock inte vara så här städat när jag väl håller på, då är det mest saker överallt :P Spegeln är från Biltema med förstorning på ena sidan, hållarna är från Jysk, muggarna och handduken från HM Home.


Dessa lådor som är staplade på varandra är också från jysk. Jag kommer snart att fortsätta med min Beauty Collection, då är det puder/foundation puder som är next. Min favorit är absolut det som kommer från MAC och som syns på bilden nedan. Jag är dock väldigt sugen på att beställa efter en make up organizer som är som ett torn. Någon som har beställt ett sådan och varifrån? :) VAd tycker ni att ser mest intressant ut på bilden?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar