tisdag 19 april 2016

Birthday gifts part 2


Helgen efter jag hade fyllt år hade jag lite fest hemma och sen utgång på lördagen. Söndagen blev det firande i hemstaden. Av föräldrarna så fick jag en klänning, muminmugg, sockor och pengar. Samt kattgräs i en kruka, som Snowball får tugga på :D

Av vänner så har jag fått lite smått och gott, söt uggle läppomada, grönt te (perfekt när jag har druckit massor med te nu när jag varit förkyld) och ögonskugga från HM. Har inte testat något därifrån sen de förnyade sin serie så ska bli spännande! Av bror och sambo fick jag presentkort till Kicks. Perfekt :D Jag har ännu en nyckelring maskot som jag har på min väska nu som ej syns på bild, kallar den sötbönan. Ni får se det senare.


Fick också en plånbok från London av mina vänner. Är en av de snyggaste jag sett! Rymlig också. Roligt att variera :) Älskar bilderna. Tack för alla presenter. Vad jag köpte för Kicks kortet och födelsedagspengarna kommer i ett skilt inlägg. Jag har nämligen rensat igenom mitt smink och skaffat lite nytt. Skönhetsshopping är den bästa shoppingen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar