torsdag 11 november 2010

Guess Old School Mini Top Zip

Är nu i min ägo tack vare ett presentkort! Jag föll för den direkt, har ett långt band med kedjor och man kan även ta bort den och använda utan. Perfekt storlek också, det ryms ändå något i den. Mellanstor kan man väl säga? Så svårt att hitta nån bra bild där färgen gör sig rättvisa, men här är en från Guess.com i alla fall. Ni kan ju googla om ni vill se mera bilder, den är hur som helst snyggare i verkligheten. Det är den mindre, kollade på den stora också men det var för dyr. Denna fanns även med rosa istället för svart och med svarta band också. Kostade 79€. Kan inte sluta titta på den ^^ Jag älskar väskor och har längtat efter en Guess länge! De som känner mig vet att jag har en del väskor, men man kan ju inte få för många heller...



2 kommentarer: