onsdag 17 november 2010

-

Under denna vecka har jag jobbat från morgonen nästan varje dag, lite ovanligt. Det har gått bra men man känner i kroppen att man inte är riktig van att jobba från morgonen :P . Mörkret gör mig slö och trött också. Var en sväng till hemstaden snabbt och hälsade på mommo och moffa, jobbigt att se när de bara blir sämre.Man hoppas bara att de skulle bli bättre nu mot jul =/ Testade mitt blodtryck och för första gången i mitt liv har jag högt. Jag stressar mycket nu och oroar mig för fast jobb och ekonomin, får nästan ångest när jag börja tänka på mitt studielån som jag har att betala tillbaka :S Måste försöka lära mig att varva ner, men hur gör man då? :S Så känns det ibland. Jag har aldrig i mitt liv varit till en massör så det skulle kanske sitta fint nu.

Jobb som gäller imorgon, så ska försöka chilla nu resten av kvällen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar