onsdag 24 november 2010

Lite shopping

Demonstrationen gick bra, två stora paket som kommer i nästa vecka. Har beställt en hel del klappar nu också. Idag har jag varit på jobb och när jag kom hem satte jag upp gardiner i vardagsrummet. Nu känns det mera hemtrevligt där också ^^

Idag när jag loggade in hade de fyllt på lite av Lanvins kollektion för H&M! Så nu beställde jag hem ett läppstift, beställde i lila hylsa men det syndes bara rosa när jag klickade hem det. Återstår att se hur det ser ut sen. Dock kommer det först i december, men det gör inget. Läppstift får man aldrig för mycket av och när detta ändå är i begränsad upplaga kunde jag inte låta bli. Hoppas bara att de får in mera av plaggen ännu. Beställde också hem två par lila handdukar 4,95€, badrumsmatta i lila 4,95€ och en blommig stor badhandduk 3,95€. Den sistnämnda blir troligtvis en julklapp!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar