torsdag 25 november 2010

Shopping & paket

Vilken tur att jag klickade hem läppstiftet igår, det var slutsålt idag. Någon enstaka storlek har de fått in av nån klänning, men jag spanar fortfarande på nån t-shirt så det återstår att vänta och se.

Så där passligt när J for iväg på lunch kom mitt paket från shirtstore.se i brevlådan, det rymdes genom inkastet. Jag testade för första gången beställa därifrån och det gick relativt snabbt ^^ Det är en t-shirt jag har beställt till honom som julklapp, motivet kan jag inte säga ifall han råkar läsa detta. Så ni får gissa er fram ^^ Stort + till hemsidan där det står mått på alla storlekar också, så jag tog en annan t-shirt och kollade vilka  mått han hade på den :)

Nu ska jag ta och koka kaffe så jag kommer igång idag också, jobbet kallar om nån timma. Det verkar dock vara kallt ute, brrr :S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar