måndag 4 april 2016

Den tog slut! - Mars




Avon red berries - Detta badskum har vi använt som handtvål. Doftar väldigt gott, härligt med bärdoft. Kommer troligen att köpa igen.

Forever Living Sonya aloe makeup remover - Första gången jag testar denna produkt och jag gillar den. Känns bra och är inte uttorkande, tar lätt bort makeup. Kan tänka mig att köpa den igen. Rätt så dryg också.

Rexona deo - Kom med i en livbox för länge sen och nu först har jag använt den. Funkar riktigt bra på mig, skulle dock inte köpa den igen med tanke på det höga priset den har i butiken.

Kicks skin treat virgin olive oil handkärm - Denna kom med i Kicks kalendern. En helt bra handkräm men inte tillräckligt återfuktande för mig. Kommer inte att köpa den.

Gina Tricot makeup wipes - Nu till också månadens favorit! Efter att jag har börjat hyra gymkort så är det behändigt att med sig makeup wipes i väskan, passade på att pröva dessa. Kan vara de bästa jag testat. Det är endast 10 i en förpackning men de är också större än vanliga wipes. Kommer att köpa igen :)

Har ni testat nån av produkterna ovan?

1 kommentar:

  1. Älskar dessa inlägg! :)
    Jag har inte testat någon av produkterna men jag är väldigt nyfiken på badskummet från Avon :)

    SvaraRadera