lördag 23 april 2016

Beauty shopping


Till födelsedagen fick jag ett presentkort till Kicks och detta fick följa med mig hem. En ögonbrynspensel, den jag har sen tidigare börjar vara väl använd. Använder ibland dem till ögonskuggor också. Gillar Kicks egna märke. När jag rensade bland mitt smink så fick jag slänga någon läpp penna så dusty rose fick följa med. Nytt läppstift från Isadora i färgen frosty plum.

Sen den produkt som jag blev så förtjust i när jag såg den på Valerias blogg, var denna palett från Viva la Diva. Jag har tyckt om deras skimriga skuggor och kunde inte låta bli att köpa paletten metal eyeshadows. Om jag minns rätt så kostade den under 20€! Så fina färger. En ny rouge från Lumene fick ofta följa med mig hem, det är väldigt sällan jag köper rouge. Färgen heter lumous. En neccessär behövs alltid :)


Jag hade planer på att köpa mera av min favorit mascara från Loreal, blev så glad när Anttila hade -40% på Loreals produkter. Så bestämde mig för att pröva extra black också från Volume Million Lashes serien. Jag har haft intensiv svart mascara från Avon förut och det är så snyggt till fest. Ett ljusrosa läppstift fick följa med mig hem, ett puder som faktiskt är ljust och i en realåda hittade jag ett Isadora läppstift i färgen rose chrome som jag hade kollat på. Wiii :D Sen har jag också beställt en ögonfransböjare som jag har suktat efter länge som borde komma på posten snart.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar