måndag 15 juni 2015

Somriga bilder





När jag var i hemstaden passade jag på att leka lite mera med kameran utomhus. Kameran som jag lånat är Nikon D3000. Den är lättanvänd och jag gillar den väldigt mycket. Jag har inte redigerat bilderna efteråt.

Jag söker en Nikon D3200 eller Nikon D3300 om jag skulle hitta en begagnad till ett bra pris. Jag skulle köpa den förstnämda på cdon när den var på erbjudande för 319€. Tyvärr hann jag inte. Så om ni vet någon som har en som de kan tänkas sälja under det priset i Österbotten så hojta till! Om jag inte hittar någon begagnad tror jag det får eventuellt bli ett köp mot höst/vintern eller om jag vinner på lotto :D

2 kommentarer:

  1. Oooh härliga syrener! Har en Nikon D3100, riktigt bra den med :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för din kommentar! Ja det är så somrigt med syrener :) Den har jag också spanat på - skulle dock vilja kunna filma med den också, om jag minns rätt så kunde man inte göra det med den?

      Radera