onsdag 10 juni 2015

Nice Run 2015


Förra veckan gick Nice Run av stapeln både i Jakobstad och i Vasa. Jag och min kollega Janina (som också är Teamledare) så fanns där med Avons ständ detta år. Janina var ansvarsperson i Jakobstad och jag i Vasa. Jag gillar att vara på olika evenemang och när jag blev Teamledare i år såg jag väldigt mycket fram emot detta. 

                                

Så här såg tältet ut i Jakobstad. Som vi fick upp efter många om och men :P Evenemanget började 17.00 men vi kom dit redan 14.30 med material och fixade i ordning. Planning is the key! Vi hade både i Jakobstad och i Vasa ett eget Avon lag som också var med i egen takt. Fint jobbat :)


I år var det Duudsonit som var med och höll i det mesta :D Roliga typer! Vi vårt tält hade vi kataloger, prover, lotteri och även Avons kamp mot bröstcancer  och kamp mot hemvåld. Vi hade även en representant från Kvinnolinjen på plats. Här finns en del av produkterna, vi konsulenter tar ingenting av priset på dessa utan går direkt till välgörande ändamål och till Avon. På sidan står också hur stor del av summan som går vart.


Här står jag och min kollega Janina innan evenemanget börjar i Jakobstad. Vi hade ca 500 kataloger som vi delade ut. De gick åt väl :) Det var en blåsig dag men vi hade tur att det inte regnade i alla fall.


Här är från evenemanget i Vasa. Det var roligt med bekanta ansikten på båda ställena! Någon av mina läsare som var på plats i Vasa eller i Jakobstad? :)

2 kommentarer:

  1. Wow så fint och glatt ständ ni hade! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket :) Det var riktigt roligt som kanske syns :D

      Radera