lördag 6 juni 2015

Den tog slut! - Maj


Lumene Clear it up! Anti-shine toner - Bra basic produkt, gör sitt jobb. Fick denna i en livbox. Doftar gott. Tror dock inte att jag kommer köpa den igen, när jag just nu inte använder en serie för ansiktet från Lumene.

Proffs Dry Shampoo - Helt okej produkt, tyvärr blir den lite lätt grådaskig på mitt mörka hår. Föredrar den från Kicks istället för brunt hår. Kommer inte att köpa den igen.

Aco Sun cerat läppomada - Denna har också kommit från en Livbox, gillat den. Kommer dock troligen inte att köpa igen, när liknande produkt finns hos Avon. Behaglig på läpparna ^^

Avon Care Intensive moisture - Denna gillar jag starkt. Jag har använt den oftast till natten eller när jag behöver extra fukt. Den är i tjockare konsistensen än andra handkrämer. Var en stor favorit i vinter, när händerna var extra torra :) Kommer definitivt att köpa den igen.

Dermosil hand kräm - Denna var också bra, den har jag haft i väskan. Fin förpackning och behändig att ha med sig när den är i mindre format. Kommer troligen att köpa den igen :)

Bonacure Color Freeze hårmask - Jag har haft både schampo, balsam och leave-in spray av denna serie förutom och även denna mask. Den är vårdande och håller färgen bättre. Ritkigt bra. Kommer kanske att köpa den igen ^^

Hittar ni någon egen favorit? :)


5 kommentarer:

  1. Åh vad jag gillar dedär minihandkrämerna från Dermoshop! Synd dock att de hörde till julserien och inte längre finns i sortimentet.. Fast jag har för mig att just denna har samma innehåll som handcreme vitamin E? :) --> https://www.dermoshop.com/sv-fi/products/3062-handcreme-vitamin-e?r=%2Ffor%2Fhands%2Fmoist Är inte 100% säker dock.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är nog den Vitamin E :) Jo flaskorna var ju bara för söta, fick i julklapp ^^ Jag beställer inte så ofta därifrån, men kökstvål och bomullspadsen gillar jag därifrån.

      Radera
  2. måste test hårmasken, funderat på den tidigare =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den är faktiskt bra och doftar gott :) Faktiskt prisvärd serie ^^

      Radera
  3. Nej så söt tub den där lilla, rosa, prickiga från Dermosil! :)

    SvaraRadera