torsdag 25 juni 2015

Signature Collection by Avon




Det bästa med Avon är möjligheten att tjäna till sig olika gåvor. Just nu har de ett underbart poängsystem, som man samlar ihop och kan sen välja olika varor beroende på poäng. Denna gång valde jag detta vackra set med väska och plånbok.


Åh så fina de är! Jag gillar att man både kan använda väskan med kortare rem eller med längre. Jag behövde en lite festligare väska i just denna typ av storlek, där en större plånbok och andra saker bra ryms med. Guld kombinerat med mörka färger är en ursnygg kombination.



Kollektionen heter Signature Collection och själva monogrammet som finns på väskan är från Avons ikoniska logo som fanns på 70- och 80-talet, den fjärde versionen som funnits i Avons historia. Den fanns då på massor av produktförpackningar, makeup och mode accessoarer. De fyra A-n som finns i logon står för Avons representanternas motto: Anytime, Anywhere, Always, Ask. Ett sätt att länka förlfuten tid med nutid. Väldigt fint tycker jag med tanke bakom denna kollektion :) Det finns flera modeller och ibland har det funnits nåt i katalogen, men inte dessa har jag sett.


Plånboken var också fin. Dragkedja på sidan så man lätt hittar småpengar. Är mycket nöjd med mitt val, de är värda 65€. Så snygga och roligt att ha något som inte alla har :) Har ännu lite saker att välja för mina poäng, sen väntar jag med spänning på det nya programmet som kommer snart, det sägs vara helt underbara saker där! Åh can't wait ^^ Så kul att det är 10 års jubileum för Avon i år också i Finland :)

Vad tycker ni om dessa? :) Visst är det snyggt med svart och guld kombinerat? ^^

Källa om Avon singature logon: http://www.avoncompany.com/brands/fashion-home.html


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar