fredag 26 juni 2015

Midsommar make up


Så här sminkade jag mig på midsommar. På ögonen har jag bare minerals ögonskugga i rosa och en från max factor i lila. Avons magic effects eyeliner som är som en tusch, behändig att använda. Som mascara så har jag fått prover för en tid sen från Kicks på Lancomes hypnose mascara i miniformat. Den ger fint böj och och blir inte klumpig på mina fransar. Den kommer nästan mera fram när man inte har så tjock eyeliner som jag har nu på bilden. Halsbandet är snö of sweden och har jag fått i gåva av en vän :)


På läpparna har jag läppenna från make up store och läppstift från dior. Basen är mac prep + prime, dior foundation, avon colortrend puder, hm highlighter, lumene solpuder, kicks baked blusher. Kicks ögonbrynskit har jag använt här. Som finish avon make up setting spray. Jag kommer snart att recensera flera produkter från denna look! 


Till detta bar jag en svart klänning med olika rosa nyanser på i blommönster och strumpbyxor. Eftersom vi inte var på villan så fick det bli klänning :D 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar