söndag 14 juni 2015

Senaste shoppingen: Avon kampanj 7



I kampanj 7 passade jag på att beställa lite nya produkter som jag är nyfiken på. Naturals body spray så fick jag som gåva när jag hade sålt för en viss summa :) Luxe produkter i världens snyggaste förpackning är en primer - för några år sen fanns en liknande Anew, som sålde som smör här i Finland. Efter att läst så är det många som säger att denna är typ likadan! Har prövat den en gång och kändes riktigt bra. Min från mac tar snart slut så denna passade ypperligt nu.


Hårmasken fick jag också som gåva när beställningne var över en viss summa. Inlägg om nagellacket och gel strengt base coat finns här. Den flytande ögonskuggan ser också spännande ut. Det har funnits en liknande produkt när jag började och den var riktigt bra - både som sådan och under ögonskugga.


Det mest intressanta är väl ändå denna produkt, Color Correcting Pearls. Kom över denna recension för ett tag sen och det lät så intressant. Har sett någon gång på meterites från Guerlain på någon blogg, dessa liknar de också. 

Vilken tycker ni att ser mest intressant ut? Någon ni vill se recension på? :) 

4 kommentarer:

  1. Jag fick också den där hårmasken och body sprayen i förra kampanjen! Den där magnoliadoften passar inte min näsa, alltför stark. Köpte en bubbelbath flaska också ifjol och magnolia är tydligen en ganska stark doft överlag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh vad kul! Alltid roligt med gåvor :) Okej så kan det vara. Jag föredrar parfymer och använder sällan dessa typ av produkter, så det kommer också troligen att gå till någon kund :) Det är bra det finns olika dofter och inte bara samma hehe :P

      Radera
  2. Color Correcting Pearls låter riktigt intressant :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst lät de? Väldigt annorlunda tycker jag :) Ska absolut snart testas!

      Radera