fredag 12 juni 2015

Bloggvinst: Rapunzel of Sweden Hollywood locktång


För en tid sen vann jag i vackra Jennifers bloggtävling. Jag blev så glad! För en tid sen fick jag hem paketet. Ännu roligare var att jag hämtade ut ett till paket på samma gång - jag hade samlat ihop Livbox poäng så jag fick en gratis. Inte illa, på samma dag dessutom.




Så fort lådan var tömd så var Snowball lycklig. Hon passade på att ta över lådan och sov även där en stund. Katter och lådor går aldrig fel, iaf inte hos Snowball :P 


Ser ni hur hon njuter? Hon blev så lycklig när Rapunzel of Sweden på Instagram har kommenterat på ett bild kollage jag gjort när Snowball sitter i lådan hihi :D


Här är den, den magiska locktången Rapunzel Hollywood locktång. Blev så glad när det var med en värmeskyddande vante, som jag själv har tänkt skaffa ^^ Har faktiskt inte hunnit testa den ännu, så blir troligen imorgon :) Jättelyxig förvaringslåda, wow. Här hittar ni locktången om ni själva är sugen på denna.

TACK ännu en gång Jennifer för vinsten och Rapunzel of Sweden :) 

2 kommentarer:

  1. Grattis igen! Kul att både locktången och kartongen var till glädje :) Trevlig sommar! Soliga hälsningar, team Rapunzel of Sweden

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack vad roligt att ni kommenterade på min blogg! :) Glad sommar till er också ^^

      Radera