tisdag 9 juni 2015

På mina naglar: Diamond Shatter


Åh vad jag älskar detta lack! Det piffar verkligen upp naglarna. Så snyggt. Färgerna jag har under är från Avons Nailwear Pro + serie, någon begränsad upplaga eftersom de inte finns längre. Färgerna heter noir emerald och chilling teal. Före jag lackade på diamond shatter har jag lagt av Seche Vites fast dry top coat.

Först har jag applicerat två lager av gel strength base coat. Jag har prövat så många produkter genom åren och tror att jag har prövat en liknande av denna förut. Nu beställde jag den för att mina naglar har varit väldigt sköra och jag behöve ett underlack. Jag blev helt förvånad över hur snabbt det torkade och naglarna såg välvårdade ut med endast detta. Efter att ha läst massor med bra reviews så har jag väldigt höga förväntningar! Idag är det tredje dagen jag har detta lack och naglarna känns starkare samt att lacket har hållit sig snyggare längre än vanligt :)

Har ni testat nåt av dessa? Vilket är erat favort underlack? :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar