måndag 8 juni 2015

Måndagsmys



Imorse låg Snowball så här jag hade vaknat. Kattfossingar måste vara det sötaste som finns :) Ikväll ska jag iväg på Enjo visning, ska bli skoj. Innan dess ska jag fixa lite ärenden och hinna en sväng via loppis och fylla på mera. Blir en bra start på veckan ^^

Imorgon åker jag iväg till Seinäjoki med Onnibus. Denna gång är det Avon Teamledare som träffas :) Ska bli riktigt roligt, detta är mitt första möte som gäller Teamledare, tidigare har det varit kampanjträffar och liknande. Ser fram emot detta :)



2 kommentarer:

  1. ååh vad jag saknar att vakna med katt i sängen! Har en guldklimp på 14 år hemma hos föräldrarna :)
    Och du, tack för paketet! : ))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh vad sött med en 14 åring! Snowball är dock bara 8 ännu hihi :) Vi har haft katt så länge jag kan minnas hemma sen jag var liten. Varsågod! :)

      Radera