tisdag 2 december 2014

Malin's foodie living

I måndags var det dags för ett besök hos Malins fina butik i Sundom på bloggevent/kundkväll. Förutom butiken så har hon en fin webshop också, som ni kan kolla in här. När vi kom in så var det uppdukat med massor av godsaker man fick pröva på. Det var en väldigt mysig atmosfär.

Här hittar man verkligen allt möjligt, fin presentbutik också :) Det finns så många snygga förpackningar ^^






Vi fick en fin rabatt på under kvällen och detta fick följa med mig hem. Äntligen får jag pröva på chiafrön! Som ni ser så är påsen öppnad till höger, gick inte så fort innan jag kom hem och någon ville smaka ;) Egentligen har jag te-köp-förbud men ville unna mig detta te från London märket Joe's Tea co. Smaken är en av de som var mest sålda om jag minns rätt. Nästa gång ska jag pröva köpa hem lite pasta också, bekanta som varit i Italien hade hem likadan pasta tidigare i år. Så här finns riktig pasta från Italien!

Tack Malin för en riktigt trevlig måndagskväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar