lördag 27 december 2014

Lördagen

Dagarna bara flyger iväg, program har det varit nästa varje dag. Vaknade rätt så tidigt idag så gick iväg till Kicks på förmiddagen och handlade lite smått för mina julklappspengar ^^ Roligt att rean har börjat. Eftersom det fylls på hela tiden så tänkte jag titta på nytt sen senare igen nån dag :) Jag kom hem med Britney Spears Fantasy doftförpackning, Maxfactor Masterpiece mascara/läppglans set och en Clinique sminkrengöring för halva priset. Sen köpte jag också ett 3-stegs litet set från Clinique som var på normalpris. Jag gick faktiskt inte till några andra butiker idag, mycket folk i rörelse.

Ikväll blev det Hobbit film på bio, men första visningen var så full, fanns bara några platser längst fram kvar så vi bokade färdigt till den senare då istället. Det blev lite kaffedrickande då emellan så länge. Filmen var nog bra ^^

Imorgon så blir det eventuellt en sväng på kaffe till hemstaden som vi brukar ha med några släktingar i mellandagarna. Det är säkert flera år sen sist jag var med så man borde väl passa på och träffa lite folk. På måndag blir vi bjudna på lunch, snart är det nyårsafton. Tortilla-ätande står på agendan i gott sällskap, det har blivit lite av en tradition.

Känns inte alls som lördag idag. Jag är rätt så trött så det blir att lägga in sista Avon beställningen för i år, läsa lite och sen gå och lägga mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar