onsdag 17 december 2014

En vecka kvar till jul


Äntligen lite snö! Riktigt mysigt :) På eftermiddagen kom det hem fyra paket till mig, så jag har packat och fixat hela dagen. Uppe i högra hörnet ser ni nåt av mina köp, sminkborsten är jag taggad på att få pröva och facial cleansing brush förstås. Till vänster är ett nytt doftprov.

Efter att ha levererat lite varor så åkte jag till loppis. När jag hittade lite tomma cd-skivor bestämde jag mig för att gå en runda. Fyndade bl.a. det på bilden, Tolv julpåsar, Några ark med julmotiv till pyssel, hållare från Ikea (ni får se sen vad jag ska använda den till) Ralph Lauren perfumes necessär och små kort till paket för 7€ tillsammans. Hittade nåt plagg också till mig och sambon. Lyckad loppisrunda.

Imorgon kommer vi att få utbytt vår tvättmaskin wii ^^ Det går fort nu till julafton.

2 kommentarer:

  1. Har du hunnit testa facial cleansing brush:en? Vad tycker du om den? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej inte ännu - tänkte pröva den när jag börjar med en serie från Clinique, så om nån vecka ^^

      Radera