fredag 5 december 2014

Shoppingen och dagens firande



Detta fick följa med från Tammerfors i onsdags. Presentpapper, fryspåsar, blockljus, nummerlappar, batterier, favorittofflorna, vykort och från Marimekko en låda med klistermärken på rulle - perfekt när man ska paketera. Det var nedsatt så passade på, när jag älskar att paketera och fixa :) Jag köpte också lite klappar men de kan jag ju inte lägga upp här :P Sen fick jag välja ut lite klappar av mamma också. Wii ^^



Jag har fortfarande lite svårt att smälta att jag hade sålt så otroligt bra. Åh vad jag önskar att ett försäljarjobb i butik skulle nappa snart. Jag saknar det så. Så blir det väl runt fem år som försäljare. Vill vara med kunder, sociala-mig och ha roligt. Det är det jag ska göra i livet. Tror jag. I denna mörka årstid har detta underbara positiva lyst upp vardagen så otroligt. Lycka när man har jobbat hårt! Sen ännu till fredag på det :D Jag älskar att ha fredagsfeelis. Firade idag med lunch på 1h+kök och fick sällskap av Madde och W. Handlade kattmat typ och gick hem. Kollat Idol och hejjar på Lisa, fast jag helst hade sett Josefin i final istället för Mollie. Får se hur det slutar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar