fredag 26 december 2014

Under granen

Vi fick så mycket fint i julklapp och är så tacksamma och nöjda över allting. 


Av mamma och pappa fick jag denna underbara Kalevala ring som jag har velat ha i många år så det blev en riktigt rolig överraskning! Älskar den :)


Nu har vi fått till vår Iittala Teema serie så att vi har 12 koppar + fat + underfat totalt. Underbart, ska bli roligt sen nästa gång vi har kalas eller någon annan större tillställning :) Fina kopparugglan är från Katarina Maria, julig skål, 3 lådor från Ikea, schampo och duschgel från Yves Rochér, bok av Liza Marklund - Lyckliga gatan, 2 kökshanddukar med katter, choklad (det är inte för katter fast det heter katzenungen :P) uggle örhängen, nagelack låda från Dermoshop, skärbräde, läppomada och nagellack från Maybelline, flaskan längst bak så kan man ha ljus i. Nagellacket från Maybelline har jag nyss lackat med och oj vad bra pensel och konsistens - blev perfekt efter ett lager. Älskar färgen ^^ 


Längst bak på stolen syns en underbar mysig poncho som jag har på mig nu hemma. Ett mysplagg :) Den svarta tavlan har en lampa inuti, stiligaste adventsljusstaken jag sett, små handkrämer från Dermoshop, t-shirt med katter, påslakanset, kattkalender och stickade sockor med ugglor på.


Mystofflor och set från Perfect Home :) Förutom detta på bilden fick vi också pengar, skraplotter, biobiljetter och chokladaskar. Och sambon fick lite ett och annat också som inte syns med.

Det roligaste denna jul har varit den fina jukalendern som jag fick av min vän Madde + Elle prenumerationen, Tack vännen än en gång ^^



2 kommentarer:

  1. Wow så mycket fint du fick! :) Ibland blir jag lite nedstämd då jämnåriga verkar få så mycket fler julklappar än mig. Jag känner mig som en jag vet inte... drömmande materialist?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det känns ofta som om man får för mycket! Då drog vi in på klapparna från sambons släkt och drog lott så vi köpte till endast ett par och satsade på dom istället :)

      Radera