söndag 7 december 2014

Andra advent


Nu har jag fixat klart årets enkla adventsljusstake med blockljus och siffror från Ikea. Brickan hade jag hemma från förr.

Idag har vi städat i flera timmar och sambon har fixat med alla sladdar vid hans dator så nu är det knappt nå sladdar ivägen :D Blev riktigt bra! Bara wc att ta itu med någon dag, bäst att vänta tills vi ska få moffas tvättmaskin som bara var typ 2 år gammal. Vår har vi haft ändå i nästan 8 år så den börjar verkligen vara sliten. Så det blir en trevlig julklapp till oss :)

Vi har fortfarande en klapp kvar att fixa och jag har en sak ännu hemma att paketera in. Den svåraste till sist. Men det löser sig, får väl lite tips snart på önskningar. Nu ska jag ta och dricka kaffe för andra gången idag, fixar naglarna och packa in sista klappen. Imorgon ska jag träffa sambons syster och eventuellt utdelning av produkter, på tisdag är det inplanerat lunch också med en bekant som har beställt. Trevliga planer i början av veckan! Sen hoppas jag på snö och lite minusgrader. Please!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar