tisdag 16 december 2014

New in


Idag har jag prövat fyra nya produkter. Jag har inte köpt alla på en gång, utan har ett litet lager med skönhetsprodukter som väntar på att få bli använda. Främst saker som tar slut ofta och lite annat smått och gott.

Dip-in nail polish remover från Kicks. Det är första gången någonsin som jag testar denna typ av produkt för naglarna, vad jag minns i alla fall! På naglarna hade jag två lager av Isadoras nagellack och det gick lätt och smidigt att ta bort. Doftar inget extra. Så positiv upplevelse första gången :)

Seche Vite top coat. Det hypade överlacket köpte jag på Kicks när det var billigare i deras julkalender. Jag har lackat naglarna idag och lagt denna på alla naglar. Ska bli spännande att se hur länge det håller sig snyggt. Torkade riktigt snabbt, så tummen upp för det!

Bareminerals smokey sequins eyeliner. Denna har lite små lila glitterkorn i sig och jag testade den med att blanda med lite vatten och applicera med pensel som eyeliner. Blev riktigt fint när jag hade lila ögonskugga idag :) Måste skaffa en bättre pensel som passar. Denna har jag köpt på rea någon gång.

Avon Superextend Winged Out mascara. Denna mascara med gummiborste kommer först i kampanj 4 nästa år, men jag har fått som konsulent köpa den redan. Gummiborste vilket jag gillar, separerar bra. Fin vardagsmascara tror jag att det kommer att bli :)

Har ni testat nåt av ovanstående? Någon ni gillar? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar