onsdag 29 augusti 2018

New in: Norvina Eyeshadow Palette by Anastasia Beverly Hills


På min hemresa från Sverige hade jag två paletter i mitt handbagage, en av dessa var den nya paletten från Anastasia Beverly Hills - Norvina. Båda paletterna kom hem hela. Den här paletten släpptes på Kicks i Sverige när jag var där och jag fick swatcha en orörd testers. Visste direkt att den här vill jag ha i min samling - en fin palett med både skimriga och matta skuggor. I min kollektion finns Modern Renissance som är en favorit jag använt flitigt i år.


Ögonskuggspaletter, läppstift och highlighters är det som intresserar mig mest bland alla skönhetsprodukter. Jag har också upptäckt att jag hellre drar fram en ögonskuggspalett än singelskuggor när jag sminkar mig. Förutom Mac Nylon som är en favorit. Anastasias borste som följer med funkar riktigt bra.

Vilken är din favoritprodukt från Anastasia Beverly Hills? Ögonskuggorna är första plats för mig, därefter deras läppglans som är väldigt pigmenterade och bekväma. Dipbrow pomade är också en bra produkt, snart ska jag testa deras bryngel också. Ni hittar den här paletten på t.ex Kicks hemsida. Det här är inte ett sponsrat inlägg :)

In english:
On my trip from Sweden, I had two eyeshadow palettes in my hand luggage, one of which was the new palette from Anastasia Beverly Hills - Norvina. This palette was released on Kicks in Sweden when I was there and I got to swatch an untouched tester. Just knew that I want this in my collection - a nice palette with both shiny and matte shadows. In my collection, Modern Renissance is a favorite I have used to this year from the same brand.

Eyeshadow palettes, lipsticks and highlighters are the ones that interest me most of all beauty products. I have also discovered that I prefer touse an eyeshadow palette than single shadows when I do my makeup.

What is your favorite product from Anastasia Beverly Hills? The eye shadows are the first place for me, then their lip gloss that is very pigmented and comfortable. You can find this palette for example at Kick's website. This is not a sponsored post :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar