måndag 14 november 2016

New in from MAC


Jag är så glad över att jag har vänner som kan ta hem en Mac beställning :D Tack! Denna gång blev det ett läppstift från nya serien Liptensity som ska ha massor med pigment och finns i en hel del färger. Jag valde blue beat. Ska bli spännande att pröva :)


Detta är min första ögonskugga från Mac. Jag har länge funderat på vilken jag vill pröva och det finns så många fina färger, Mima har en riktigt fin som jag också är sugen på. Efter en del googlande och spanande på youtube blev det denna som heter nylon - frost finish. Denna ska funka utmärkt som highlighter också. Det är otroligt hur många timmar man kan sitta och kolla på smink på youtube och nätet, tiden bara flyger iväg :D

Har ni testat någon ögonskugga från Mac eller läppstift från Liptensity serien? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar