tisdag 8 november 2016

My Avon Christmas starts now


AVON - LÄNKAR TILL WEBSHOP

Nu finns julkatalogen på min Avon webshop! På bilden ovan så finns härliga nyheter - en duschgel med doft av salt caramel och mandel (love) samt två olika badskum. Så söta julförpackningar. Här hittar ni Santa Claus och Reindeer.

Katalogen innehåller fina set och erbjudanden. Bra julklappstips och jag erbjuder också planering av julklappar, set och paket. Paketering fås också hos mig om man inte vill använda Avons egna presentpåsar eller lådor. Intresserad? Skicka ett mail till ninaholm88@hotmail.com så diskuterar vi vidare :)


Henrietta klockan ska jag idag och korta av så den passar min handled. Så vackert med svart och guld, det blir fin outfit tema nu till alla visningar. Förutom den vanliga katalogen så finns också en minkatalog med säsongsprodukter, som är i begränsad mängd så länge lagret räcker. Denna mugg är så söt.

Vill du har en papperskatalog? Skicka dina adressuppgifter till min e-post så postar jag en till dig utan kostnad. Levererar beställningar Vasa-Korsholm-Nykarleby. Även möjlighet att skaffa en egen kundnummer och beställa produkterna själv samt få fina rabatter och gåvor, läs mera här.

Har ni börjat shoppa julklappar redan? :) Jag tänkte faktiskt paketera mina första idag samt kolla igenom julkort. Det närmar sig.

2 kommentarer:

  1. Åh vad kul att läsa på din blogg. Trodde inte att Avon fanns längre. Min mamma sålde Avon när jag var liten. Älskade att vara med henne när hon fick leverans och sitta och titta på alla produkter. Och när hon köpte nya läppstiftsprover fick jag de gamla! Det var hur kul som helst. Det blev lite nostalgi att titta in på din blogg!
    Ha det gott.
    Kram Anne, http://liteuppochner.blogspot.se

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh vad roligt att höra! Ja läppstiftsproverna är än idag väldigt populära :) Avon finns tyvärr ej i Sveriga, pga. Oriflame som är där. Framtiden vet man aldrig men det är en önskan. Har några vänner som beställer av mig och jag postar till Sverige eller att de får de sedan när de kommer till Finland. Ha en bra dag :)

      Radera