måndag 7 november 2016

I love me 2016 - Vad kom jag hem med?

I LOVE ME/BLOGGPASS

Nu är det dags för sista inlägget om I love me mässan. Vill visa denna bild först - så söta små chokladplattor! Den översta var riktigt god, några har jag sparat. Det var roligt att få smaka på olika choklad på mässan också, skulle lätt ha kunnat köpa flera plattor med mig hem :P Tidigare inlägg om mässan hittar ni här och här. Ni får ursäkta mina mörka foton när det är så mörkt ute nu och här har vi inte så bra belysning.


Alpro delade ut fullstora produkter med kokosvatten och mandelmjölk, dessa är i kylskåpet ännu. Fick testers av schampo på ett ställe, sen passade jag på att köpa make up wipes. Det är roligt att pröva några nya och dessa är väldigt behändiga att ha med sig. Formula 10.0.0.6 är en av de bästa jag testat och var så glad över att de var på erbjudande.

Från Victorias Secret kunde jag inte bestämma mig vad jag ville testa så det blev wipes där också samt från Nyx. Testers på olika himalaya produkter fick jag också på ett ställe när jag frågade, har ni testat nåt av deras produkter? Tandkrämen köpte jag, lilla tuben fick jag med som tester.


Det fanns en hel del skor att pröva och dessa tyckte jag var så snygga. Jag har väldigt smal häl och har svårt att hitta skor ibland om det inte är snöring eller smal modell. Dessa satt perfekt! 25€ kostade dessa. Köpte också ginger juice och chili, det används mycket i matlagning hemma.


Avon hade mystery box kl. 12 och 16 där de 50 första fick en goodie bag. Andra gången som var på söndagen så åtminstone den gången så fick några en papperpåse iställe som var mera överraskning - och glatt överraskad blev jag där fanns nya Kenzo doften! Alltså vilken tur. Bredvid den så ser ni ett schampo från dermosil bussen som fanns utanför.

Något som jag satsade extra på var nya borstar och make up sponges. De små längst till vänster har jag använt till att sudda bort mascara som man klottat på huden - perfekt till det! Ska testa använda den till concealer också. Sen Diamond sponge som kommer ut först nästa år i Finland så trodde jag faktiskt att de skulle vara slutsålt - men icke! Den är så fin också. Rengöring för penslarna var halva priset så ville testa det också.


Sen blev det en stippling brush och en setting brush. Setting brushen har jag använt till highlightern och gillar den. RT är de borstar jag använder mest. Funderade länge på att köpa någon från bold metals serien och det fick bli tapered blush brush. Jag har nu använt den till conotur och gillar den jättemycket. Ska testa den med puder någon gång också.

Mitt favorit ställe på mässan förutom Avon var Nyx, där flera saker fick följa med mig hem. Nyx liquid suede använde de på mig när jag hade glitterläppar så köpte i en färg, bättre bild kommer senare. Bredvid är micellar vatten som är från något annat märke och ställe.

Nyx glitter användes också på mina läppar så ville testa ett sånt till ögonen också. Sen Metal lip creams kunde jag inte låta bli - har sett dessa på instagram och äntligen fick man se de live :) En bryngel fick komma med hem och världens sötaste palett. Ska snart göra sminkningar med dessa så ni får se!


Även lösögonfransar från Ardell köpte jag, på bilden syns Avon hårserum som flera av mina kunder och kollegor hyllar, denna ska vara toppen mot torra hårtoppar och ge glans. Jag har själv inte hunnit testa den så det ska bli spännande. Tandkräm fick man också på något ställe, pukka te-påsar och så köpte jag två protein crunch bars från Evoke. Dessa var riktigt goda. Dermalogica plockade ihop en del tester.


En del övriga varuprov fick komma med hem. Fotsalt och ljus fick jag i en fin goodiebag hos Dopp när jag registrerade mig till deras nyhetsbrev. Från Nimue så vann jag en kräm med solskyddsfaktor. Sen en del papper med info, erbjudanden och sådant kom också med hem. Kort och gott så är jag mycket nöjd med mässan och hoppas på bloggpass nästa år också :)

Köpte ni något på I love me mässan? Vilket ställe var mest intressant? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar