måndag 22 januari 2018

Modern Renaissance


Det finns ögonskuggspaletter som är så omtalade och omtyckta. En av de så var Too Faced The Chocolate Bar och jag förstår verkligen varför. Det är en suverän palett till vardags och fest, doftar choklad och lätt att jobba med. De skimriga skuggorna är så fina. Det var en av de mera high-end ögonskuggorna jag köpte utan att se den innan i verkligheten och den var verkligen full pott. Här hittar ni ett inlägg med bilder på den.

Anastasia Beverly Hills Modern Renaissance är en annan palett som många har tipsat om. Flera skulle välja denna om de skulle välja en palett. Och jag förstår varför. Jag swatchade den i Kicks och gillade verkligen formulan. Jag hade en rabatt kupong och bestämde mig för att den får komma hem till min kollektion. Ser så fram emot att göra en sminkning med denna! Men först måste man ju fota det till bloggen ;)

There are eye shadow palettes that are so well-known and popular. One of them was Too Faced The Chocolate Bar and I really understand why. It's a great palette for everyday and party looks, smells of chocolate and easy to work with. The shiny shades are so nice. It was one of the more high-end eye shadows I bought without seeing it before in reality and it was really full pot. Here you will find an entry with pictures on it.

Anastasia Beverly Hills Modern Renaissance is another palette that many have suggested. Several would choose this if they only could chose one palette. And I understand why. I swatched it at Kicks and really liked the formula. I had a discount coupon and decided that it might come home to my collection. Looking forward to making a makeup with this! But first you have to photograph it for the blog;)


Har någon av mina läsare denna palett? Vilken är din absoluta favorit palett om du måste välja en? :) Berätta gärna.

Does any of my readers have this palette? What is your absolute favorite palette if you have to choose one? :) Please tell me.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar