onsdag 1 augusti 2018

Kat Von D 10 years anniversary collection


En del makeup kollektioner är väldigt svåra att få tag i när man bor i Finland. Jag önskar verkligen att det snart kommer ett Sephora till Finland. Tack vare min fina vän som kunde beställa från Sephoras hemsida, fick jag tag i 2 saker jag hade tänkt köpa när jag besökte Sephora i Stockholm - de fanns då ej i butik. Det är från Kat Von D 10 års kollektion, den första är en highlighter som heter Metal Crush highlighter goldskool. Sån fin och lyxig förpackning.


Paletten har varit slutsåld ett tag men det kom mera in i lager. Den här är verkligen ett konstverk. Själva paletten känns väldigt lyxig och jag gillar färgerna. På baksidan står det namn på färgerna, alla är inspirerad av hennes muses.




Ser så fram emot att få testa de här färgerna. I den här värmen + jobb kombination har det inte blivit så mycket make up till vardags. Nu har jag knappt 1 vecka kvar till 2 veckors semester. Det är verkligen välbehövligt. Vad är era sminkfavoriter i sommarvärmen? :)

Till vardags använder jag mig av Aco sun face fluid spf 50 som ger ett matt resultat, perfekt under make up på sommaren, Mac powder + foundation puder, highlighter, mascara, brynpuder och läppstift. Ibland en färgglad kajal eller glitterögonskugga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar