måndag 27 augusti 2018

Loreal True Match

KOMMERSIELLT/BLOGGSAMMARBETE/PR - LOREAL BEAUTY BOARD

Att hitta en bra foundation i rätt färg är väldigt svårt och jag upplever att det är ännu svårare att hitta bland märkena som finns i närbutiken. Jag har en foundation som jag vet att passar mig och har ett bra pris - Loreal True Match. Passar alla hudtyper, lätt att blanda ut och går att bygga upp den. För min känsliga blandhy passar den bra. Den känns lätt på huden och passar speciellt för torr hy.


Min bästa färgmatchning är 1.N Ivory - en ljus foundation med neutral underton. Loreal har utökat sortimentet av True Match foundation och nu finns det 22 färger att välja mellan. Den kommer i en snygg pumpflaska. Såg också att de har uppdaterar True Match pudret, det är jag extra nyfiken på - har nämligen haft den tidigare och tyckte att den passade bra att ha med sig i handväskan.


Jag gillar att variera foundations och har gärna minst 2 i anvädning samtidigt, beroende på vilket resultat jag vill ha. Till vardags föredrar jag mera "rinnigare" foundations som ger ett mera naturligt resultat med lätt täckning. Fulltäckande foundation med tjockare konsistens blir det mera till festligare make up eller om jag vill satsa på en mera aristisk look. Den här tillhör den första kategorin.


True Match concealern har jag inte testat tidigare. Jag använder alltid concealer när jag gör en full make up och gärna till vardags om en lättare foundation används. Jag applicerar under ögongen och ibland runt näsan och t-området.

Jag är glad över att flera märken utökar nyanserna i sin kollektion. Vilken är din favorit foundation? Har du testat någon från Loreal? :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar